Ένα ακόμα φροντιστήριο;
Κατηγορηματικά όχι!
Κάθε εκπαιδευτική δομή φιλοδοξεί να επιβραβευθεί η προσπάθειά της με την εισαγωγή των υποψηφίων της στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο στόχος κοινός, λοιπόν.
Ωστόσο, στο “Περί Επιστημών” έχουμε επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βασισμένοι σε τρεις σημαντικές παραμέτρους: στους υψηλά καταρτισμένους καθηγητές και καθηγήτριες, στις προσωπικές τους σημειώσεις και στην αμφίδρομη επικοινωνία με γονείς και μαθητές.
Οι εκπαιδευτικοί-συνεργάτες μας είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, με πολυετή πείρα στην προετοιμασία όχι μόνο μαθητών της πόλης μας, για τις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και φοιτητών από όλα τα πανεπιστήμια της χώρας για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές. Σ’ αυτόν το διπλό ρόλο ανταποκρίνονται με αδιαμφισβήτητη επιτυχία και αποδεικνύουν έμπρακτα πως η εμβάθυνση στη γνώση αποτελεί την πιο σημαντική προτεραιότητα για κάθε εμπλεκόμενο στην εκπαιδευτική διαδικασία και ενισχύει τις δεξιότητες του μαθητή.
Προς την εξυπηρέτηση αυτού του τόσο σημαντικού στόχου – της εμβάθυνσης δηλαδή στη γνώση – συγγράφουμε σημειώσεις προσωπικές, δίνοντας έμφαση στη μεθοδολογία και στα παραδείγματα. Οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των μαθητών επιβάλλουν ένα τέτοιο εγχείρημα καθώς πρέπει να αντιμετωπισθούν με τρόπο εποικοδομητικό και συνάμα να καλυφθούν και ελλείψεις οι οποίες, δυστυχώς, φτάνουν σε βασικές γνώσεις Γυμνασίου. Κανένα έτοιμο σύγγραμμα, όσο καλός και να είναι ο αναγνώστης – καθηγητής, δεν μπορεί να εμπνεύσει τον μαθητή και να τον παρακινήσει, όσο οι σημειώσεις του καθηγητή του.
Μέσω αυτής της προσωπικής επιμέλειας, από την πλευρά των καθηγητών, αναπτύσσεται μια σχέση εμπιστοσύνης και γίνεται συνειδητό πως στην προσπάθεια για την επιτυχία στις εξετάσεις ο μαθητής έχει συμπαραστάτες όχι μόνο τους γονείς του αλλά και τους καθηγητές του. Γι’ αυτό το λόγο φροντίζουμε να υπάρχει άμεση διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ όλων, μέσω ιδιωτικής πλατφόρμας, αλλά και συνεχής ενημέρωση για την προσπάθεια των μαθητών και τις επιδόσεις τους, ώστε έγκαιρα να γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις.
Άλλωστε, ο στόχος, είναι εξ αρχής η επιτυχία, όχι μόνο στις εξετάσεις αλλά και στον διαρκή καθημερινό αγώνα για την κατάκτηση νέων γνώσεων, ώστε οι προσδοκίες των μαθητών μας για το μέλλον τους να εκπληρωθούν.